25 nye boligtomter i Sagstugrenda

Lyst til å bygge nytt hus? Gjøvik kommune har lagt ut 25 solrike tomter.

Gjøvik kommune har lagt ut 25 attraktive og solrike eneboligtomter på Bybrua. Det er et helt nytt boligfelt, ferdig etablert med vann, avløp, strøm og fiber.

Variasjon i størrelse og pris

Tomtene varierer i størrelse fra 620 til 1062 kvadratmeter. Disse selges til privatpersoner og kjøper står fritt til å velge hvilken leverandør man ønsker sjøl.

Prisen for tomtene ligger mellom 525.000 og 820.000 kroner.

Tomtefeltet ligger ca. 4 kilometer fra Hunndalen sentrum med de servicetilbud og fasiliteter som finnes der. Til Grande barneskoleskole og Bybrua barnehage er det ca. 1,5 kilometer.

Du kan lese mer om tomtene på finn.no

Fine tomter for unge barnefamilier

Fungerende ordfører Anne Bjertnæs ser for seg at det i første rekke er unge barnefamilier som disse tomtene vil være attraktive for.

– Disse tomtene ligger perfekt til hvis du har barn. Kort veg til skole og barnehage og nærhet til naturen. Området er også nær både Hunndalen og Gjøvik, mener Bjertnæs.